Artystyczne galerie społecznościowe w oczach klientów

Artystyczne galerie społecznościowe w oczach klientów
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Część grafików rezygnuje z utrzymywania profili w galeriach artystycznych skarżąc się np. na niski poziom jaki reprezentują prace innych twórców.

Utrzymywanie portfolio w serwisowych galeriach niesie z sobą obowiązek robienia aktualizacji, komentowania itd. Czy warto, skoro pracujemy z polecenia?

W podjęciu decyzji może być pomocne przyjrzenie się designerskim galeriom społecznościowym oczami klientów, którzy szukają wykonawców za pomocą internetu. Jakiego rodzaju informacji w przeciwieństwie do naszych stron www dostarczają im nasze profile w serwisach artystycznych?

Możliwość przebierania i porównywania

Klienci uwielbiają przebierać w ofertach. Nie daje im tego portfolio we własnej domenie, gdyż tam znajdują się wyłącznie prace danego autora (teamu).

Możliwość porównywania poziomu naszych prac z poziomem prac reprezentowanym przez innych twórców to dobrodziejstwo, które może klienta utwierdzić w przekonaniu, że to właśnie nam warto powierzyć wykonanie zlecenia.

Możliwość prześledzenia ocen i opinii

Chociaż z jakością i prawdziwością opinii zamieszczonych o nas w masowych galeriach graficznych jest różnie to pochodzą one od szerszego grona, a o to chodzi klientom. Negatywnych opinii nie dostaną na naszych firmowych stronach www, więc z dystansem będą też traktować pozytywne opinie tam zamieszczone.

Dzięki temu, że artystyczne galerie społecznościowe mają nieporównywalnie większą publikę niż samodzielne galerie firmowe, w oczach klientów mogą spełniać rolę weryfikatorów, bo tutaj prędzej znajdą się osoby, które zgłoszą nieuczciwość, zauważą plagiaty, czy nadmierne inspirowanie się stylem prac konkretnych projektantów.

Klient ma prawo wydać swoje pieniądze na dzieło oryginalnego i uczciwego twórcy.

Nasze galerie prac w artystycznych galeriach społecznościowych to…

Wirtualny wynik naszych starań o klientów, wysiłek włożony w promocję marki.

Klienci (jak pracodawcy) lubią widzieć i wiedzieć, że nam zależy na byciu widocznymi, gotowymi do działania i zarabiania, a ponad wszystko, że jesteśmy osobami wiarygodnymi.

Wahający się klienci, klienci poszukujący potwierdzenia, że to nam warto powierzyć pracę dostaną animuszu, jeśli w wielu miejscach rozsianych po sieci otrzymają klarowne i niesprzeczne informacje o nas. Krycie się, ograniczanie tylko do pokazywania realizacji w ramach własnej strony www może rodzić wątpliwości.

About the author