Jeden długopis, wiele możliwości reklamowania firmy

Wiele jest na rynku gadżetów reklamowych mniej i bardziej skomplikowanych: drobny sprzęt komputerowy, smycze, breloczki czy kalendarze, jednak nie ma bardziej uniwersalnego niż długopis. Praktyczny, niewielki i trwały przyrząd do pisania może służyć wiele lat, a nadruk z logo firmy będzie reklamować firmę wśród różnych odbiorców i potencjalnych klientów.
Cena gra rolę

Nie da się ukryć, że długopis to także gadżet tani. W zależności od tego, z jakiego materiału jest wykonany już od kilkunastu groszy mamy produkt reklamowy, który można podarować klientowi, kontrahentowi, pracownikom, a także potencjalnym klientom podczas seminarium, konferencji i eventu. Jeśli dodamy do niego notes z logo i adresem, tekturową teczkę na dokumenty czy kalendarz mamy idealny zestaw reklamowy. Będzie on dobrze odebrany przez każdego, dzięki czemu pozytywny wizerunek firmy budować będziemy w sposób oszczędny, ale też niezwykle skuteczny. Zamawiając długopisy w firmie http://www.supergadzetyreklamowe.pl/produkty/do-pisania/dlugopisy-platiskowe możemy jednak zdecydować się także na te z dedykacją, życzeniami, czyli możemy przeznaczyć je na prezent.
Różnorodne rozwiązania

Długopisy z plastiku są trwałe, można je wybierać z pośród wielu kształtów i kolorów, dobrać do nich także kolor nadruku, mechanizm otwierania i wkład. Dostępne są także długopisy, których końcówka umożliwia obsługę ekranów w telefonach, tabletach czy nawigacjach samochodowych. Taki długopis to połączenie tradycyjnego prostego urządzenia z nowoczesnym zastosowaniem. Nie rysuje ekranów, pozwala na ich precyzyjną obsługę. Ponadto w ofercie producenta długopisów reklamowych znajdziemy takie z możliwością zmiany koloru, z miarką czy wyposażone w sznurek. Jeśli chcemy długopisem obdarować klienta premium, możemy z kolei zdecydować się na zestaw metalowy, grawerowany.

About the author