Rozwój gier sieciowych

Rozwój gier sieciowych
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Rozwój gier sieciowych
Wielkie sieciowanie tak naprawdę zaczęło się w Korei południowej i stał się tak za sprawą gry wydanej w 1998 roku, czyli ponad 11 lat temu. Jednak gra ta ma nadal najlepszych sponsorów oraz oferuje największe pieniądze. Warunkiem tutaj jest zamieszkanie w jednym z domów pro grammerów w Korei Południowej. Tą grą jest nie kto inny jak Starcraft. Stary rts, dwu wymiarowy, który maksymalną rozdzielczość jaką obsługuje to 640 na 480. Jednostki w tej grze wyglądają jak plamy pikseli na ekranie a dźwięk jest fatalny. Jednak gra ta podobnie jak szachy oferuje miliony możliwości. Wymaga ona planowania, trzeźwego myślenia oraz skupienia. Oprócz tego koniecznym jest szybkie klikanie w myszkę oraz klawiaturę. Drugą grą, dzięki której również można zarobić spore pieniądze jest Counter- Strike. Obecna wersja 1.6 obsługuje setki tysięcy serwerów na całym świecie i rozbawia miliony graczy. Counter- Strike również ma swoje lata, jednak jest najlepszym taktycznym FPS’em jaki do tej pory powstał. Doskonale zbalansowany, wciągający oraz nie jednego wkurzający. Mapy do tej gry tworzone są przez graczy dla graczy, wiele osób twierdzi, że ta gra po prostu się nie nudzi i potwierdzają to statystyki. Inaczej sprawa ma się jeśli chodzi o MMORPG. W dziedzinie tej mamy taką wojnę między producentami, że konieczne jest tworzenie nowych tytułów aby utrzymać daną serię przy życiu.

About the author